آیا این ممنوعه به ورزش برای بیماران نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا این ممنوعه به ورزش برای بیماران نفروپاتی IgA

آیا آن را ممنوع به انجام ورزش برای بیماران IgA در؟ در واقع، زمانی که آن را به ورزش می آید، ما نباید بگوییم که آیا این خوب است یا برای بیماری های کلیوی به طور مستقیم، ما باید آن را به ورزش های شدید جسمی و ورزش ملایم تقسیم می کنند. بیمار IgA با آسیب خفیف یا متوسط ​​کلیه، آنها انجام برخی از ورزش ملایم، اما برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها توصیه به انجام ورزش زیاد است، حتی ورزش ملایم.

چرا IG بیمار توصیه به انجام ورزش زیاد است، به خصوص ورزش شدید؟

به این دلیل است که این ورزش شدید ممکن است شما را بسیار خسته و یا بسیاری از عرق. در چنین مواردی، باکتری ها و ویروس به راحتی به بدن آمده، منجر به تولید کمپلکسهای ایمنی عظیم. هنگامی که این سپرده کمپلکسهای ایمنی در کلیه دوباره، بیماری کلیه خواهد شد تشدید یا عود. چه چیزی بدتر از، دشوار است برای شما برای رسیدن به اثر درمانی مشابه با درمان همان. بنابراین، بیمار و IgA توصیه نمی شود را به بیش از حد از ورزش.

از بالا ما می توانیم می دانیم که برای بیمار و IgA آنها باید بعضی از ورزش ملایم انجام با توجه به شرایط خود، اما صرفنظر از اینکه چگونه باید به جلوگیری از به انجام ورزش شدید که آسیب بیشتری نسبت به سود به بدن خود به ارمغان بیاورد.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار IgA در شما باید با توجه بالا به هر جنبه ای از زندگی خود را نه تنها در درمان بلکه غذایی که می خورید و عادت زندگی پرداخت. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: